A Love Like Mine

Assalamualaikum, welcome to Athirah Radzuan official blog :) Tirahh for short. Thanks for coming. Follow :D


I Meet You Here

Entries
Twitter
Facebook


Hey Honey



Looking Pretty

Edited By: Adriana Sis Una
Base Code: Han Hanan


Random :)
Thursday @ 23:36 | 0 Budak Chomel


Hai. Assalamualaikum. Alhamdulillah saya masih dapat menaip dekat blog yang serba indah ni :) Saya mintak maaf ye kalau terlalu lama saya tak update blog saya ni. Hmm, nampaknya dah bersawang ni :D hihi. Sebelum tu saya nak kata yang saya rindu dekat Pocket Baju. Harap sangat yang korang sihat dan bahagia selalu kayy. Tahun ni saya adalah budak SPM, tahukan? penat sesangat sebab kan kan banyak kerja sekolah cikgu bagi sampai nak buat ulangkaji pun tak dapat. Tapi tak apalah, kitakan kene usaha dahulu baru dapat temui kejayaan. Yang penting solat tak tinggal, insyallah :) doakan untuk batch 1996 supaya dapat menjawab dalam SPM nanti tau! Tahun ni untuk saya fokus dalam pelajaran. Cehcehceh, macamlah sebelum ni tak fokus kann ;) tapi tahun ni kene bersungguh sungguhlah sebabkan ni penentu masa depan kita. Korang macam mana? dah bersedia untuk berubah? tapi bukan berubah untuk setahun je, berubah untuk selama lamanya. Saya pun dalam usaha untuk membuang sikap malas ni :) biasalah tu, setiap orangkan ada sifat tuttt :D cupcup, saya nak mintak maaf kepada yang pernah saya sakit hati, benci, mengumpat, mengata dan sebagainya lahh. Sebab saya dah tak nak simpan dendam ni, nanti saya pulak yang merana. Kesiannnn. dan kepada Siti Nurshazleena, saya rindu sangat dekat awak! semoga awak tak lupakan saya kayy :) kepada kekawan dekat warisan puteri buat yang terbaik untuk tahun ni. sebab kitakan kakak abang yang pertama amik Exam dekat situu ;) saya harap kita bagaikan family tak ada gaduh gaduh ni. Tak suka! Anaa, syu, nad, miza, shira, alesyah, adlin, fatin, anis, dayat, intan, zahirah, kinaa dan ismi terima kasih ye sebab selalu ada disisi saya. Korang memang terhebat, walaupun susah tetap bersama terutamanya kamu mokk :) okay, jangan lupa tau lagi satu hari je saya nak genap 17tahun nii. Sanah Helwa for me! hahh, kan dah bercampur bahasa arab inggeris tu :D hihi. Dahlah, saya stop disini sahaja okay sebab mata dah berat ni. Kalau umur masih panjang saya update lagi. Assalamualaikum :))